Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem jest Telewizja Kablowa Pro-Art z siedzibą w miejscowości Ostrów Wielkopolski (63-400) przy ul. Wolności 19.
Do czego będą używane Państwa dane osobowe?
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania kontaktu, opracowania ofert, sprzedaży usług oraz zachowania relacji biznesowych, a także w celu przesyłania informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe?
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych, jest artykuł 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Czy jest możliwość cofnięcia zgody?
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym lub umownym oraz nie stanowi warunku zawarcia umowy. Cofnięcie zgody jest możliwe na każdym etapie i nie jest to związane z żadnymi negatywnymi konsekwencjami. Cofnięcia zgody można dokonać w dowolny, wybrany sposób (e-mail, poczta tradycyjna) tak, aby dotarła do wiadomości Telewizji Kablowej Pro-Art z siedzibą w miejscowości Ostrów Wielkopolski (63-400) przy ul. Wolności 19.
Kiedy i komu możemy przekazać Państwa dane?
Telewizja Kablowa Pro-Art z siedzibą w miejscowości Ostrów Wielkopolski (63-400) przy ul. Wolności 19 nie przekazuje Państwa danych osobowych podmiotom trzecim, jak również nie są one wykorzystywane w procesach zautomatyzowanego profilowania.
Co mogą Państwo zrobić z przekazanymi nam danymi?
Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, mają Państwo prawo do żądania od Telewizji Kablowa Pro-Art z siedzibą w miejscowości Ostrów Wielkopolski (63-400) przy ul. Wolności 19 dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa oraz uzyskania ich kopii, a także żądania ich sprostowania, usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Do kiedy Państwa dane osobowe będą przechowywane?
Do czasu wycofania zgody lub, jeśli dane będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego celu administratora – do momentu wniesienia sprzeciwu.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Przetwarzane kategorie Państwa danych osobowych to dane, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały przekazane w Państwa imieniu) lub dane osobowe, które zostały zebrane ze źródeł publicznie dostępnych, w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres korespondencyjny. Odbiorcą Pastwa danych osobowych są pracownicy i współpracownicy oraz partnerzy wspomagający administratora w jego biznesowej działalności.
Jak skontaktować się z inspektorem danych osobowych?
Można to zrobić pod numerem telefonu 62 735-51-05 lub e-mailowo pod adresem: poczta@tvproart.pl
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Był mobbing i to jest prawda. W końcu skończy się koszmar wielu ludzi, z których niektórzy chcieli sobie nawet życie odebrać.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
życie odebrać przez Panią dyrektor bossshe jakich ludzi my zatrudniamy i to w instytucjach
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Skończy się uzdrawianie petentów a tych co nie dało radę uzdrowić i dostali korzystne orzeczenia nie cieszyli się nimi bo przychodziło pismo że wadliwe została wydana decyzja lekarza orzecznika ZUS
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Jedno słowo tą panią powinien zająć się prokurator bo wiele ma za skórą…
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Typowy zabieg socjotechniczny Pani rzecznik. Nie powiedzieć prawdy ale nie sklamać. Już wyjaśniam dla wyznawców pislamu i beneficjentów 500+. Słowa
Nie posiadam żadnych informacji na temat wystąpienia zjawiska mobbingu na terenie Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
oznaczają :
Temat jest i to gruby nie kazano nam o tym mówić póki g$wno nie wypłynie
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Dziwią mnie wciąż ludzie, którzy wierzą niesprawdzonym pogłoskom i od razu zioną nienawiścią i pogardą. Ferują wyroki nie poparte żadnymi faktami. Mylą z mobbingiem z konieczność pracy, bo są przyzwyczajeni jedynie do jej przychodzenia, natomiast są wiecznie zdziwieni, że cokolwiek się od nich wymaga. Wiem z doświadczenia, że pani dyrektor jest świetnym merytorykiem, menagerem i liderem. Nie mogę uwierzyć ,że nie przedłużono jej kontraktu.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Niestety był mobbing i niszczenie ludzi w ZUS Ostrów przez Panią Dyr., nikt o tym nie mówił ani nie pisał, bo wszyscy się bali…
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Była wymagająca to fakt. Znała sie na swojej pracy to też fakt. Czy był mobbing to jeszcze nie zostało udowodnione. Ale hejt się wyleje….
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Nie martw się Iwonko może zabierze Cię ze sobą
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Przecież ona mobbinguje ludzi od lat….wreszcie ktoś odważył się jej dokopać….poniżanie ludzi, epitety, manipulowanie , wyrzucanie że stołków wieloletnich fachowców wstawianie swoich bez wykształcenia i doświadczenia to całą prawda o tej babie…..W takim Ostrowie się tego nie ukryje….nawet na kasę do marketu się nie nadaje
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Mobbing był i jest to prawda !! Dobrze że już jej nie będzie !!
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Ups to teraz pupilki płaczą i trzęsą portkami..
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Co niektórym wydaje się że urodzili się by krytykować tylko a ich dewizą jest „co tu robić żeby się nie narobić a zarobić”. Wymagania to nie mobbing. Aż strach pomyśleć co by było z Oddziałem gdyby nie Pani Dyrektor i jej kompetencje. Napewno te kłamczuchy nie miały by co hejtować bo zamiast Oddziału byłby Inspektorat.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Moze zachoruje po ustaniu zatrudnienia
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Karma
poniedziałek, 25 listopada, 2019
To co sie działo i dzieje w Ostrowskim ZUS to MOBBING właśnie przez duże M poniżanie pracowników wieczne grożenie wyciąganiem konsekwencji jeśli ktoś się pomyli ustalanie niewykonalnych terminów do realizacji. Nareszcie została wywalona, bo już gorzej być nie może
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Najwiekszym bledem zusu było nominowanie jej na stołek dyrektora. Nie nadawała sie do zarządzania. Merytoryczna??? W czym?? Gdyby była merytoryczna szanowałaby pracę innych, a jak sama była słaba to niszczyła mocnych konkurentów. Ciekawe co zrobi kilku namaszczonych za jej bytnosci przedstawicieli kierownictwa. Tam trzeba hydrze uciąć conajmniej siedem głów by ludzie zaczeli wierzyć w to co robią.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Czytam i nie mogę w to uwierzyć, co tu się pisze! Jestem pracownikiem ZUS-u od kilku lat. Fakt jest taki, że pracy mamy dużo nie ma picia kawy i plotkowania… Ale jestem dumny, że mogłem mieć takiego Szefa jak Pani Donata mądra, doświadczona i doceniająca ludzi pracujących. Racja jest wymagająca ale powiedzcie w którym zakładzie są premie co kwartał, ile ludzie zarabiają Najniższa (właśnie) przyjdzie ktoś inny to płakać będziecie. Racja są stanowiska, które zajmują ludzie niedoświadczeni ale idźcie i zobaczcie jak to jest jaka to jest odpowiedzialność, wysiłek i większa praca. Każdy by chciał najlepiej siedzieć, nic nie robić i kasę brać – ale tak się nie da! Szkoda! Pozdrowienia dla bałwanów!
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Pani Dyrektor to specjalista od stosowania mobbingu, oby jeszcze poszły głowy naczelników, którzy za jej zgodą mobbing stosują w podległych inspektoratach.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Był. Zresztą takie są zeznania Skoro było tak super to dlaczego nikt z przesłuchiwanych jej nie bronił? Mówili prawdę. Nic nie mogli zrobić to była poważna komisja z warszawy
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Nie wystarczy rzucic oskarzenie ze byl mobbing. Zobaczymy jak sie sprawy potocza…
Za tego Dyrektora byly najwieksze podwyzki i to tez sie liczy….
Byla wymagajaca, ale do pracy przychodzi sie pra owac, czyz nie????
Mnie nie mobbingowala i jej przydupasem tez nie jestem zeby bylo jasne….
poniedziałek, 25 listopada, 2019
To chyba jakieś żarty ludzie możecie poszukać pracy w markecie jeżeli wymagania to mobbing. Chodzenie w garniturze i robienie dobrego wrażenia to żaden poziom. Żenujące, że nauka i rozwój tak zniechęcają ludzi do konstruktywnej pracy.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Felixie spieszę z wyjaśnieniami
Otóż:
1.skoro nie możesz uwierzyć to
a) mało wiesz
b) niedoświadczyłeś tego
c) jesteś w tej wąskiej grupie (nazywanej przez jednego przedmówcę hydrą) i czerpałeś z tego sporo korzyści
2.premia co kwartał to zasługa układu zbiorowego a nie jakiegokolwiek dyrektora wystarczy poczytać.
3.ze stwierdzeniem zawartym w tu cytuję:
„Racja są stanowiska, które zajmują ludzie niedoświadczeni ale idźcie i zobaczcie jak to jest jaka to jest odpowiedzialność, wysiłek i większa praca”
Ciężko racjonalnie polemizować. Spytam mojego psychoanalityka co autor miał na myśli nawet nie chcę myśleć że ludźmi niedoświadczonymi obsadzano ważne stanowiska:) wysiłek i większa praca ludzi niedoświadczonych to właśnie Felixie nabieranie doświadczenia. A do tego nie trzeba od razu dawać stanowisk naczelniczych czy kierowniczych.
I last not least: nic nie robić i brać kasę hehe jak byłeś w hydrze to nie było takie trudne kilka przykładów by się znalazło. Co do bałwanów. Patrząc przez pryzmat merytorycznej jakości całego posta ja bym sarkazmu nie używał. Jeśli zbyt trudno napisałem to weź kliku znajomków i rozkminicie. Razem można więcej 🙂
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Jak wam się nie podoba to na 4 – ero brygadówkę zapraszam , na 8 lub 12 godzin , soboty ,niedziele , na okragło. Pracownicy ZUSU doskonale wiedza co to znaczy praca na 3 lub 4 zmiany z nockami po 12 godzin przy maszynach . Jak wam się ZUS nie podoba do na fizycznych zapraszają . I przestańcie przesmradzać bo słabo się robi jak się czyta te bzdety, widać niektórzy pracownicy z ZUSU nie więdza co to znaczy ciezka praca przy maszynach w nocy.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Był i koniec i .
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Siedzą sobie cieplutko w biurach ,i jak komuś cos nie podoba ,to firmy potrzebują pracowników fizycznych ,do prac na 3 zmiany
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Odpowiedź do Robol.
Podejrzewam, że jesteś facetem i Ty proponujesz kobietom, które mają ukończone studia, często nie jeden fakultet, podyplomówki i kursy by poszły na produkcję do maszyn ? A kto do pracy do ZUSu by miał niby iść? Odpowiedź sobie czy wykształconej swojej żonie czy siostrze byś tego życzył? Szacunku trochę proszę Pana dla tych kobiet bo to one trzymają wszystko w ryzach. Czy Ty wiesz co to zmęczenie psychiczne? Raczej nie, bo byś takich rzeczy nie pisał.
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Oby wszyscy poplecznicy i wszystkie popleczniczki, z wszystkich oddziałów, wzięły sobie do serca ( głowy) to co się stało w Ostrowie i wzięli/ wzięły pod uwagę, że obecnie nie ma „świętych krów”. Każdy ma coś na sumieniu. Braki w wykształceniu lub/i w umiejętnościach są w obecnych czasach łatwe do odkrycia. Cierpliwość i wytrzymałość ludzką ma swoje granice i wystarczy napięta strunę tracić o jeden raz za dużo…..
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Oby wszyscy poplecznicy i wszystkie popleczniczki, z wszystkich oddziałów, wzięły sobie do serca ( głowy) to co się stało w Ostrowie i wzięli/ wzięły pod uwagę, że obecnie nie ma „świętych krów”. Każdy ma coś na sumieniu. Braki w wykształceniu lub/i w umiejętnościach są w obecnych czasach łatwe do odkrycia. Cierpliwość i wytrzymałość ludzką ma swoje granice i wystarczy napięta strunę tracić o jeden raz za dużo…..
poniedziałek, 25 listopada, 2019
MAM PYTANIE. SKORO NIE ZA MOBBING, TO ZA CO „WYLECIAŁA”?
poniedziałek, 25 listopada, 2019
był był był !!!!!
poniedziałek, 25 listopada, 2019
Czy w dziale prawniczym poprzednia dyrekcja lub obecna zatrudniały rodzinę lub znajomych? Co do rodziny to łatwo dojść czasem po nazwiskach. Różne ploty krążą,dlatego pytam.
wtorek, 26 listopada, 2019
Mam nadzieję że to początek zmian. Dużo musi się zmienić żeby było normalnie. Dla kadry kierowniczej praca w ZUS-ie to całe życie. Muszą zrozumieć że tak nie jest. Że istnieje jeszcze życie prywatne. Wiele faktów musiało by jeszcze ujrzeć światło dzienne.To prawda że wiele osób jedzie na tabletkach. Ja też. Wszystko zależy od tego w jakim wydziale się pracuje. Ciągła umysłowa praca na pełnych obrotach sprawia że człowiek czuję się jak dno. Ale czy górę to interesuje? Liczą się tylko liczby i statystyki. I ciągle mało mało mało! Gratulacje dla dyrekcji. Dziękuję magiczne słowo. Ale czy zrobiono coś żeby było inaczej? Niby za dużo osób zatrudnionych w danym wydziale? To czemu ciągłe nadgodziny? Wybierani naczelnicy są zazwyczaj z pracowników danego wydziału. Ale czy dobry pracownik nadaje się na dobrego kierownika czy inne wyższe stanowisko? Decyduje o tym dyrekcja. Nie zawsze dobry pracownik będzie dobrym kierownikiem. Wręcz na obecną chwilę pozostawia to wiele do życzenia. Masakra. Zmiany są potrzebne i to duże. Wiele osób w wyniku reorganizacji zostało przeniesinych do różnych wydziałów. Ale czy się tam nadają? Tak wiem zaraz ktoś powie że każdy chce pracować ale czy każdy nadaje się do tej pracy. Z perspektywy krótkiego czasu stwierdzam że musi jeszcze dużo zmienić żeby było normalnie. Wiele osób pracuje ze sobą po kilkanaście lat. Ciężko wyegzekwować od koleżanki żeby wzięła się do „pracy”. Do pracy przychodzi się po pieniądze. Brawo. Szkoda tylko że przychodzą do pracy (i często szybko odchodzą) nowe osoby jak widzą to wszystko. Troszkę to wszystko chore. Czy znajdzie się lekarstwo?
wtorek, 26 listopada, 2019
Jak ktoś powyżej słusznie zauważył..skoro taki dobry manago..oddany pracownik,świetny merytorycznie i metodycznie ..ludzie ją kochali i na rękach nosili po wielkich korytarzach zus..w czasach gdy o świetnego pracownika/kierownika trudno to dlaczego juz nie pracuje???? Może to jest pytanie do pracowników,naczelników i rzeczników owej instytucji?? Czyżby szanowna komisja d/s mobbingu chciała tylko zwiedzić piekne miasto Ostrów Wlkp? A może przyjechali na szkolenie u pięknej i dobrej p.dyrektor pt ” jak wykończyć pracownika nie ponosząc żadnych konsekwencji” ? Tyle pytań ..
wtorek, 26 listopada, 2019
Pora zająć się ściemniaczami chodzącymi w godzinach pracy na targ, do miasta i przesiadujących w restauracji.
wtorek, 26 listopada, 2019
Często laikowi trudno jest odróżnić mobbing od wymagań managerskich ! Tak jest również w tym przypadku.
wtorek, 26 listopada, 2019
Niektórzy milczą, bo nie chcą stracić pracy ale tego traktowania nas jak śmieci jest więcej. Liczę, że nowi awansowani przez Panią Dyrektor naczelnicy bez wykształcenia i kompetencji do kierowania zespołem również stracą stanowiska.
wtorek, 26 listopada, 2019
Byłem pracownikiem O/ZUS kiedyś były inne czasy i inne wymagania Centrali teraz przedewsxystkim jest praca a nie kawka i papieros. Ja znam Panią dyrektor i popieram jej poczynania bez wazeliny. Aby być dobrym dyrektorem czy właścicielem firmy pracownik musi czuć respekt to cała prawda. Jak komuś się nie podoba praca w Oddziale inspektoracie czy biurze terenowym to proponuje podjąć zatrudnienie u prywaciarza szybko się przekonamy co to jest mobbing i jak ciężko pracuje się na każdą złotówkę.
wtorek, 26 listopada, 2019
Chętnie podejmę pracę w tym zus-ie. Nie ma takiego mobbingu co by uczciwie pracującego zabił.
wtorek, 26 listopada, 2019
Jeżeli był taki mobing i tak źle się pracowało dlaczego nikt wcześniej tego nigdzie nie zglosil??
wtorek, 26 listopada, 2019
NIGDY NIE POWINNA ZOSTAC DYREKTOREM KOBIETA MSCIWA ZŁOŚLIWA WREDNA
wtorek, 26 listopada, 2019
Mobbing przyszedł z góry.Centrala ZUS traktuje dyrektorów jak gówniarzy.Oni mają wykonywać wyłącznie polecenia i nie dyskutować.Bo wylecą.I ci dyrektorzy powielają te zasady i dokładają jeszcze coś od siebie. Ostrów to nie jedyny taki przypadek. Mianują na naczelników ludzi co znają się na papierach a kompletnie nie mają pojęcia o zarządzaniu.Do tego jak dołoży się tzw.związki zawodowe czyli zbiegowisko nierobów,leni i cwaniaków,którzy się tam zapisali tylko po to żeby mieć ochronę to mamy to co mamy.Terror dyrekcji z góry i związków z dołu.A czemu związków? Bo dyrektorzy się boją, że zwiazkowiec napisze skargę do Warszawy i dywanik u Pani prezes, tfu!Profesor.
wtorek, 26 listopada, 2019
Jeszcze zabrać się za zastępców!!!
wtorek, 26 listopada, 2019
Jeszcze należy się zabrać za zastępców i niektórych naczelników!
wtorek, 26 listopada, 2019
Trzeba zmienić całą kadrę kierownicza, bo inaczej nic się nie zmieni.
wtorek, 26 listopada, 2019
ąsz a ty może jestes rockefeler albo inny majster
wtorek, 26 listopada, 2019
Gdyby na mnie ktoś stosował mobbing. to bym się zwolniła i odeszła z pracy jak inni. Skoro jest wam tak źle to „droga otwarta” poszukajcie sobie lepszej pracy. Ale czy ją znajdziecie ? Życzę powodzenia
środa, 27 listopada, 2019
Wszyscy piszą tylko o głównej dyrektor, a dlaczego nikt nie pisze o ponoc stosowanym mobbingu przez panią zastępcę dyrektora ostrowskiego oddziału. Ona również nie szanuje ludzi, paja do nich nienawiscia.
środa, 27 listopada, 2019
Zabrać się za panią zastępcę dyrektora ostrowskiego oddzialu też za mobbing i nieszanowanie pracownikow.
środa, 27 listopada, 2019
Czytając wypowiedzi coraz bardziej przekonuje się, że nie ma jedności w narodzie. Dla kariery zrobimy wszystko niszcząc innych. Uważam, aby zapobiec i dać nauczkę co niektórym, ponieważ od dawna wiadomo w Ostrowie, że w ZUS stosuje się mobbing należy złożyć pozew zbiorowy do sądu o odszkodowanie w odpowiedniej kwocie od Pani dyrektor za utracone zdrowie i wyegzekwować to co się należy za leczenie. To będzie najlepsze zadość uczynienie za te lata męki i z kolei będzie przestrogą dla innych między innymi zast. i nacz. . Każdy z nas wymaga poszanowania i posiada własną godność.
Powodzenia
środa, 27 listopada, 2019
Madrze mówisz, Duralex. Lecz niestety większość aż boi się czytać takie słowa.
I nadal nikt nic z tym nie zrobi, bo:
Mój mąż zarabia tyle,ze ja tu przychodzę dla towarzystwa
A gdzie ja pójdę po 20 latachpracy
A ja sama musę wychowac dwójke dzieci, a za co?
I na koniec żelazne motto pracownika ZUS: „Z koniem kopać się nie będe”
Dlatego gratuluję tym, którzy sie odważyli.
środa, 27 listopada, 2019
Ta pani na zdjęciu to pani dyrektor??? Bo już sam widok napawa strachem ble
środa, 27 listopada, 2019
I taka osoba jak tu większość pisze wyląduje za kilka dni w innym oddziale. Usunięta z Ostrowa będzie zarządzać Płockiem… Aż strach pomyśleć co u nas zacznie się dziać.. Tylko dziwi taki ruch Pani profesor, że się na to zdobyła…bo to mieli być przecież menagerowie najwyższych lotów a nie zrzuty
środa, 27 listopada, 2019
I taka osoba jak tu większość pisze wyląduje za kilka dni w innym oddziale. Usunięta z Ostrowa będzie zarządzać Płockiem… Aż strach pomyśleć co u nas zacznie się dziać.. Tylko dziwi taki ruch Pani profesor, że się na to zdobyła…bo to mieli być przecież menagerowie najwyższych lotów
środa, 27 listopada, 2019
I taka osoba jak tu większość pisze wyląduje za kilka dni w innym oddziale. Usunięta z Ostrowa będzie zarządzać Płockiem… Aż strach pomyśleć co u nas zacznie się dziać.. Tylko dziwi taki ruch Pani profesor, że się na to zdobyła…bo to mieli być przecież menagerowie najwyższych lotów
środa, 27 listopada, 2019
koleżanki i koledzy z Płocka bardzo Wam współczujemy i łączymy się z Wami w bólu, obyście nie musieli przeżywać tego co my przez cztery lata, Trzymamy za Was kciuki.
czwartek, 28 listopada, 2019
To się nie dzieje…
czwartek, 28 listopada, 2019
Idzie do Płocka? To niemożliwe, powinna w ogóle wylecieć na zbity pysk z Zusu, a z nią dyrektor Grzechowiak, bo potrafi tylko wrzeszczeć i również stosuje mobbing wobec pracowników. Centrala powinna się temu przyjrzeć
czwartek, 28 listopada, 2019
Idzie do Płocka? Powinna wylecieć na zbity pysk z Zusu, współczuję tamtym pracownikom. Z nią powinna wylecieć dyrektor Grzechowiak, która również stosuje mobbing , nie szanuje ludzi wrzeszczy traktuje pracowników jak śmieci. Może Centrala powinna głębiej powinna się temu przyjrzeć co się dzieje w Ostrowie
czwartek, 28 listopada, 2019
A skąd wy to już wiecie gdzie idzie???
Może w Płocku otwierają nową Biedronkę??
czwartek, 28 listopada, 2019
No nie! To już w całej Polsce nie można znaleźć nikogo na stanowisko Dyrektora ZUS? Myślę że bardziej kompetentnych osób znalazło by się mnóstwo. Niezrozumiałe! Dlaczego Dyr, który został oskarżony o mobbing przesuwany jest do innego Oddziału? Przecież tam zrobi taki sam chaos, złą atmosferę i spowoduje odejścia z ZUS wartościowych pracowników (a w Płocku jest znacznie większy rynek pracy niż w Ostrowie). Ciekawe kto o tym decyduje i dlaczego nie bierze pod uwagę postępowania o mobbing, które jeszcze się nie zakończyło.
czwartek, 28 listopada, 2019
Posunięcie prezesa zus są niezrozumiałe. Wprowadza polityke antymobingowa przed chwilą która zobowiązuje wsztskich nas do zachowań odpowiednich i mówi o konsekwencjach a tu osoba która ma zarzuty miękko ląduje w innym oddziale!! Czy taki byl zamysł Pani prezes kilka lat temu jak wymienila wsztskich dyr zus żeby rzadzili nami tacy ludzie teraz ! Szok. Dostała nagrodę. Większy oddział. Może się wykaże..
czwartek, 28 listopada, 2019
Bo dla Centrali ZUS najistotniejsze jest wykonywanie rozkazów.Tak, rozkazów, nie poleceń, niż atmosfera wśród pracowników.A to oznacza, że dla władz Zusu Pani dyrektor Frąszczak jest zbyt cenna żeby się jej pozbyć.Czyli całą procedura antymobbingowa to tylko farsa dla otumanienia pracowników ZUS.
Proponuję, aby autorka tego artykułu Pani Pieczyńska zapytała o to panią prezes.Nie rzecznika, bo on opowie bzdety.
czwartek, 28 listopada, 2019
Ta pani będzie teraz nekac pracowników ZUS w Płocku tu będzie ciekawe pani z zarzutami oj.
czwartek, 28 listopada, 2019
No cóż proszę sobie zobaczyć gdzie lądują księża pedofile. Nikt ich nie wyrzuca tylko przenosi na inną parafię. Tu schemat jest podobny może na inną skalę ale liczy się schemat. Tyle, że tam jest parasol ochronny nietykalnego episkopatu a tu? Co na to nowa Panie Minister z Ostrowa, bezpośrednia przełożona Pani prezes tfu… profesor. Nie wie czy nie chce wiedzieć? Proszę się tym zainteresować bo widzę że tylko media mogą sprawić że sprawa nie będzie zamieciona pod dywan.
czwartek, 28 listopada, 2019
PANI Redaktor PIECZYŃSKA prosimy o nie poprzestawaniu tylko na tym artykule. Niech Pani podrąży temat, zapyta wyżej dlaczego takie decyzje, czy dopuszczalne są takie zachowania i takie zarządzanie. Pani prezes dąży do tego aby zus stał się innowacyjną instytucja zaufania publicznego a wewnątrz instytucji zgnilizna i mobbing! W mediach siła. Ma Pani w nas pracownikach zus poparcie. Prosimy o pomoc..
czwartek, 28 listopada, 2019
Teraz w Płock bedzie mobbingowac pracowników.
czwartek, 28 listopada, 2019
i to już od 02.12.2019 Będziemy mieli super prezent pod choinkę
piątek, 29 listopada, 2019
HIENA poległa w oczach ludzi Nas pracowników.
Jak podnieść wydajność i budować zaufanie między pracownikami a przełożonym.To wszystko zaczyna się od góry od komunikacji budowania dobrej atmosfery i empati .
Zespół nie będzie działał w pełni sprawnie i osiągał dobrych wyników jeżeli pomiędzy jego członkami dotyczy też dyrektora będą miały miejsce konflikty i gnojenie ludzi.
Niech szanowna Pani dytektor to dogłębnie przemyśli zanim zniszczy atmosfere w Płocku.
Dyrektor ma prawo wymagać jednak niech będzie też człowiekiem nie hieną.
Niech
piątek, 29 listopada, 2019
HIENA poległa w oczach ludzi Nas pracowników.
Jak podnieść wydajność i budować zaufanie między pracownikami a przełożonym.To wszystko zaczyna się od góry od komunikacji budowania dobrej atmosfery i empati .
Zespół nie będzie działał w pełni sprawnie i osiągał dobrych wyników jeżeli pomiędzy jego członkami dotyczy też dyrektora będą miały miejsce konflikty i gnojenie ludzi.
Niech szanowna Pani dytektor to dogłębnie przemyśli zanim zniszczy atmosfere w Płocku.
Dyrektor ma prawo wymagać jednak niech będzie też człowiekiem nie hieną.
Niech
piątek, 29 listopada, 2019
Niestety nie poległa.Będzie dalej dyrektorem.Skompromitowanym wyłącznie w oczach pracowników.Nie Centrali ZUS.
Żeby bardzo nie bolało (warto sprawdzić, czy rzeczywiście) ZUS zaproponował jej mieszkanie w Płocku.
piątek, 29 listopada, 2019
Mobbing w ZUS ie to pikuś mój mąż pracuje z Z S B E w Ostrowie Wlkp. tam pani dyrektor szkoły to uprawia mobbing wraz ze swoją nowo zatrudniona sprzątaczka . Tam nauczyciele przechodzą terror .
piątek, 29 listopada, 2019
BUUUU! Mam Cię! Kolejny dowód na mobbing. Naprawdę musisz obrażać i poniżać? To jest chore.
piątek, 29 listopada, 2019
A co z tym postępowaniem o mobbing? Zamieciono pod dywan – jak to teraz w Polsce modne?
piątek, 29 listopada, 2019
Słuchajcie.. Podobno nie dostała żadnej propozycji i nominacji!! A dziś była gala w Warszawie. Czyli może sprawiedliwość wygra..?
piątek, 29 listopada, 2019
Sprawiedliwości nie ma. Dostała.
sobota, 30 listopada, 2019
Centrala(pani prezes) rządzi i rozdaje karty.
sobota, 30 listopada, 2019
Śmiechu kilka.. Pani prezes kilka lat temu mówiła że teraz zusem będą rzadzili specjaliści wysokiej klasy, profesjonaliści, perfekcjonalisci, menagerzy wyłonieni w konkursach i co? Kłamstwo Pani prezes. Funduje Pani Płockowi powolną agonie i dyrektora który absolutnie się nie sprawdził jako menager. My nie chcemy takiego dyrektora który zneca się nad pracownikami! Nie chcemy! Może liczyć się Pani z naszym zdaniem!? Czy może Pani minister z Ostrowa kazała jednak znalesx coś dla byłej Pani dyrektor…? Jak ktoś słusznie wcześniej wspomniał o tej podleglosci. To miałoby sens.
czwartek, 5 grudnia, 2019
Wredna baba! Zrobiła ogromna krzywdę wielu ludziom… mam nadzieje, ze karma wróci ze zdwojona siłą! Pozdrawiam serecznie PANI DONATO
piątek, 6 grudnia, 2019
Do M. Zgadzam się, że pani donata / nie zasługuje na duże litery /zrobiła krzywdę wielu ludziom, nie tylko swoim ” wyszukanym ” zachowaniem ale przede wszystkim faktem bezczelnego wykorzystywania pracy swoich podwładnych do promowania własnej osoby, a zasady autopromocji opanowała do perfekcji, doceniała tylko tych pracowników, którzy ją adorowali i wychwalali na wszystkich „”odpustach „” , w prostacki sposób potrafiła niszczyć ludzi mających własne zdanie i nie daj Bóg odważyli się wytknąć jej minimalną chociażby pomyłkę !!!!! Brak słów
środa, 15 stycznia, 2020
Są już nowi kandydaci na miejsce byłej dyrektorki. Jedno nazwisko wybija się nad innymi. Szczególnie na fotkach z byłym senatorem, przegranym w dwóch wyborach a obecnie wojewodą z Ostrowa. To Pan Jaźwiec obecnie w KRUS za miesiąc w ZUS. Czyżby historia zatoczyła koło? Wcześniej chwilę dyrektorem była jego żona Krystyna. Zobaczymy jak wygląda transparentnosc w ZUS. Wszyscy niby wiedzą a kontrkandydatki się łudzą.
środa, 22 stycznia, 2020
Tęsknicie za nią? Bo u nas jest spokój jak do tej pory. Bardzo kulturalna, miła, wyważona kobieta. Chyba że to tylko pozory i cisza przed burzą..
czwartek, 6 lutego, 2020
Nie wiem o kim Wy piszecie?!Bardzo mądra osoba, konkretna, otwarta i serdeczna dla ludzi. Z wielkim sercem i zaangażowaniem do pracy ZUS-ie. Dziękujemy za tak miły prezent!
wtorek, 21 lipca, 2020
Megastycznie pozytywna kobieta z kulturą i na poziomie! Wymaga tego co wymagają obowiązki…. Z takim dyrektorem tylko pracować konkretnie i na temat…. A no cóż czytając te poprzednie komentarze hmmm można by dużo pisać ale po co… Skoro i tak każdy ma swoją fantazje…. Pozdrawiam!
środa, 12 sierpnia, 2020
Żarty jakieś … Kto to pisze…
środa, 12 sierpnia, 2020
Napewno jakaś megastycznie zastraszona i sfrustrowana pracą pani, która nie zna innego stylu pracy poza ZUSem i pociesza się jak może.
sobota, 27 lutego, 2021
Wszystkie te złe rzeczy powtórzyły się w Płocku.
Podobno jeden z pracowników to zgłosił i szykuje pozew do sądu.
czwartek, 11 marca, 2021
Ona nie nęka pracowników i napewno pracownicy odetchnęli po poprzedniej ale jest bardzo niezorganizowana i z dobrym zarządzaniem niewiele ma wspólnego jej kierowanie zusem
czwartek, 20 kwietnia, 2023
Mieliście rację. To straszna kobieta, jak można takich ludzi obsadzać na stanowiskach. Prezes ZUS nie ma pojęcia co się dzieje w instytucji która zarządza?? P. Dyrektor szopinska pozbywa się mądrych ludzi ze stanowisk kierowniczych albo sami odchodzą bo z nią nie wytrzymują a obsadza ludźmi bez kompetencji. To tylko kropla w morzu tego co tam się dzieje….
niedziela, 17 września, 2023
Było by super jak by mogła że sobą zabrać wszystkich co skutecznie niszczyli ludzi odbierających ostatnie pieniądze ludzią który tak naprawdę im się należały