DODAJ MATERIAŁ dodaj wideo, zdjęcie, tekst
DODAJ MATERIAŁ dodaj wideo, zdjęcie, tekst

Ten artykuł jest wyświetlany w trybie archiwalnym, co może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem niektórych elementów.

Debata samorządowa o Nowych Skalmierzycach za nami. O czym mówili kandydaci?

Kandydaci odpowiadali na pytania prowadzącej, ale większa część debaty była poświęcona zadawaniu pytań przez samych kandydatów. Zostały one podzielone na pięć rund: gospodarka, polityka społeczna, edukacja, kultura i sport oraz autopromocja.

>> Obserwuj nas również na Instagramie! <<

Jednym z pierwszych pytań było to, dotyczące pomysłu władz Kalisza na przyłączenie części gminy Nowe Skalmierzyce do tego miasta. W rundzie poświęconej edukacji panowie zaprezentowali swoje pomysły na oświatę m.in. te dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa posad i komfortu pracy nauczycieli, czy zniesienia opłat za korzystanie z przedszkoli. Dyskusja dotyczyła również pomysłów na rozwój edukacji szkolnej oraz zapewnienia młodzieży lepszego startu w dorosłe życie dzięki sprofilowanej nauce.

Podniesiono także problem braku orlików na terenie gminy, ale dyskusja toczyła się również na temat budowy sal gimnastycznych. Chwalono dotychczasowe działania, zapowiadano kolejne, ale też krytykowano. Nie brakowało obietnic i zapowiedzi związanych z pozyskiwaniem pieniędzy z zewnątrz, które mogłyby odciążyć budżet, a jednocześnie pozwolić na zwiększenie liczby inwestycji. Pojawiły się też propozycje na zmianę finansowania klubów sportowych z pieniędzy z budżetu gminy.

Na koniec każdy z kandydatów miał możliwość zaprezentowania się i zachęcenia wyborców, by oddali głos właśnie na niego.

Nagranie z debaty dotyczącej Nowych Skalmierzyc możecie obejrzeć poniżej, a także na naszym kanale na YouTubie. Powtórka w Telewizji Proart o godz. 23.00.

https://www.youtube.com/watch?v=eVNoG8JkOTA

Harmonogram debat w TV Proart:

1 października, godz. 18.00 – Nowe Skalmierzyce
4 października, godz. 18.00 – Pleszew
8 października, godz. 18.00 – Ostrzeszów
11 października, godz. 18.00 – Jarocin
15 października, godz. 18.00 – Krotoszyn
18 października, godz. 18.00 – Ostrów Wlkp.

Napiszcie w komentarzach, który kandydat – Waszym zdaniem – wypadł najlepiej.

Napisz do autora

Komentarze (131)
  • R
    RYSZARD

    poniedziałek, 1 października, 2018

    Daniel Mitula

    Odpowiedz
  • N
    nowoskalmierzyczanin

    poniedziałek, 1 października, 2018

    Tylko pan Gierz! Rzeczowy, konkretny i doświadczony. Reszta to karierowicze.

    Odpowiedz
  • M
    Małgorzata.

    wtorek, 2 października, 2018

    Jerzy Łukasz Walczak co zrobiłeś dla Skalmierzyc…? yyy yyy no. – Mistrz czyli nic.
    Paweł Błaszczyk nieśmiały ale szczery, cała reszta no cóż. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  • MG
    Mieszkaniec gminy

    wtorek, 2 października, 2018

    Jerzy Łukasz Walczak – najlepsze wykształcenie, najlepsze propozycje, zwłaszcza propozycja budżetu obywatelskiego.

    Odpowiedz
  • B
    bolo1111

    wtorek, 2 października, 2018

    PYTAJMY KANDYDATÓW NA BURMISTRZÓW, WÓJTÓW I PREZYDENTÓW MIAST!

    1. Czy jako prezydent miasta będzie Pan/Pani przydzielać mieszkania komunalne tzw. uchodźcom z Azji i Afryki?
    2. Czy spółki komunalne o charakterze strategicznym pozostawi Pan/Pani w gestii samorządu, czy sprzeda np. inwestorom zagranicznym?
    3. Czy uzna Pan/Pani roszczenia majątkowe niektórych organizacji żydowskich?
    4. Czy dopuści Pan/Pani do promocji homoseksualizmu w szkołach i w przestrzeni publicznej?

    Odpowiedz
  • OO
    Ocena obiektywna

    wtorek, 2 października, 2018

    Najlepiej ze wszystkich kandydatów wypadł Pan Mituła najbardziej merytoryczne wypowiedzi, mam wrażenie że jako jedyny wiedział jaki plan chce zrealizować, znał własny program (chyba nie wszyscy znali swoj program wyborczy) także program kontrkandydatów a przede wszystkim wypowiadał się płynnie i z sensem na wszystkie pytania.

    Później Pan Gierz też wiedział o czym mówi na początku widać było stres ale po chwili już odpuścił, może nie ze wszystkimi punktami jego programu się zgadzam ale chociaż pokazał że potrafi się wypowiadać na różne tematy.

    Pan Walczak, bardzo słabo jako radny powiatowy 3 kadencji z doświadczeniem samorzadowca nie pokazał nic, ani prezencją, ani wypowiedzią. Po człowieku z takim doświadczeniem jak opisane chociażby w ulotce wyborczej spodziewałem się dużego profesjonalizmu, a program to garstka pomysłów z powiatu przesypanych na gminę.

    Pan Błaszczyk… hmm… cieniutko, osoba która piastowała funkcję wice burmistrza chyba nie do końca ma świadomość jak działa gmina i co się w niej dzieje.

    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  • B
    bolo1111

    wtorek, 2 października, 2018

    A co ci panowie mają do powiedzenia ws. mieszkań komunalnych dla tzw. imigrantów? Mieszkańców te sprawy w ogóle nie interesują?

    Odpowiedz
  • P
    PS

    wtorek, 2 października, 2018

    Nie mieszkańców te sprawy nie interesują, tak samo jak imigranci, jak ktoś chce imigrantów to niech zapewni im socjal i własny dom do zamieszkania.
    Jak Polacy wyjeżdżają do innych Państw pracować to nikt im mieszkań komunalnych nie zapewnia

    Odpowiedz
  • F
    F

    wtorek, 2 października, 2018

    Pan Gierz super. Konkretny, merytoryczny. Burmistrz

    Odpowiedz
  • F
    Facet

    wtorek, 2 października, 2018

    Popieram i całkowicie zgadzam się z osobą „ocena subiektywna” debata tak naprawdę pokazała kto ma swój program i co chce zrobić konkretnego dla gminy i miasta. Brawo Panie Danielu. Gratuluje pewności opanowania i pewności siebie. W mojej ocenie wypadł Pan najlepiej. Życzę wszystkiego dobrego.

    Odpowiedz
  • K
    Kriss

    wtorek, 2 października, 2018

    Na naturalność postawili ? Śmieszne, nie ma to jak słabą wypowiedź tłumaczyć postawieniem na naturalność.
    Naturalnym to można sobie być na wakacjach, funkcja która się pełni, w tym przypadku rola burmistrza wymaga pewnej etykiety i postawy jak zresztą w każdym zawodzie.
    Burmistrz musi być konkretny, wiedzieć co chce powiedzieć i walczyć o dobro mieszkańców.

    Odpowiedz
  • F
    Facet

    wtorek, 2 października, 2018

    brawo „Kriss” masz 100% rację
    jak się chce być burmistrzem trzeba wiedzieć co się chce i mieć konkretne pomysły.

    Odpowiedz
  • F
    Facet

    wtorek, 2 października, 2018

    Skalmierzyce może nie ale reszta gminy tak!!!

    Odpowiedz
  • K
    Kriss

    wtorek, 2 października, 2018

    Do Skalmierzyce
    Nie chcecie… hmm… sądząc po wypowiedzi to chyba pracownik urzędu się trafił…
    Powiem tak, mnie nie interesują koneksje kto z kim trzyma, tak samo jak Pan Walczak z Panem Rajskim (PO) Tak jak Pan Gierz z Panem Ławniczakiem (PIS) czy jak Pan Błaszczyk z nie wiem kto chciałby z nim trzymać bo poprostu nie nadaje się do piastowania takiego stanowiska.
    Interesuje mnie kandydat który będzie w najlepszy możliwy sposób pełnił powierzoną funkcje dla dobra mieszkańców gminy i miasta

    Odpowiedz
  • W
    Wyborca

    wtorek, 2 października, 2018

    Tylko Jerzy Łukasz Walczak.To widać w sondażach.Człowiek dla mieszkańców.Reszta co rolnik bez poparcia,były zastępca starej gwardii i no następca starej gwardii.Więc chyba wybór jest prosty jak chcemy czegoś nowego a nie starych układzików.

    Odpowiedz
  • S
    Skalmierzanka

    wtorek, 2 października, 2018

    Była to bardzo dobrze przygotowana debata. Teraz wiem na kogo chcę głosować. Daniel Mituła masz mój głos.

    Odpowiedz
  • A
    Anonim

    wtorek, 2 października, 2018

    Debata nic nie zmieniła, zwolennicy i przeciwnicy kandydatów kierują się dalej emocjami, a nie przedstawionymi programami czy też jak wypadł ich kandydat przed kamerą i tak dalej go wspierają. Zdecydowana większość którzy pójdą głosować 21 października debaty nie oglądała. Proponuję zadbać o pozyskanie ich głosów. Wyborco nie daj się nabrać na pijarowe chwyty

    Odpowiedz
  • OT
    Od tak

    wtorek, 2 października, 2018

    Debata nic nie zmieniła, zwolennicy i przeciwnicy kandydatów kierują się dalej emocjami, a nie przedstawionymi programami czy też jak wypadł ich kandydat przed kamerą i tak dalej go wspierają. Zdecydowana większość którzy pójdą głosować 21 października debaty nie oglądała. Proponuję zadbać o pozyskanie ich głosów. Wyborco nie daj się nabrać na pijarowe chwyty i obiecanki. We wszystkim wskazany umiar

    Odpowiedz
  • M
    Mak

    wtorek, 2 października, 2018

    Łukasz Walczak- chlopak ze Skalmierzyc. Kto choc raz mial z nim do czynienia wie ze to burmistrz dla nas. Dla ludzi. Pan Mituła? To czlowiek pani B. Czas na zmiany!

    Odpowiedz
  • NS
    Nowe Skalmierzyce

    środa, 3 października, 2018

    Daniel Mituła był zdecydowanie najlepszy i ma konkretną wizję. Jestem za.

    Odpowiedz
  • DB
    Druch Boruh

    środa, 3 października, 2018

    Wrażenia….. Oto czemu ulegamy oglądając obrazy i wsłuchując się w słowa…. Potoki słów, które nierzadko nie niosą za sobą żadnej treści. Obrazy, które mają wywołać określone odczucia i reakcje… Jednym słowem – szeroko pojęta socjotechnika – teatr – na widowni którego siedzimy my, przyszli wyborcy, a na scenie którego ON – aktor – Daniel Mituła

    Odpowiedz
  • I
    Inny

    środa, 3 października, 2018

    Ludzie! Przecież my ich wszystkich znamy. A zatem wiemy, że D. Mituła to człowiek, jak to ktoś wcześniej napisał, Pani w Kapeluszu, a zatem przesiąknięty zasadami, którym ona wcześniej hołdowała. Czas to zmienić, gdyż gmina będzie funkcjonować pod hasłem „nihil novi”

    Odpowiedz
  • ŚS
    Środkowa street

    środa, 3 października, 2018

    Anno! Dotknęłaś sedna sprawy! Takiego, naturalnego, pana Łukasza (Jerzego) właśnie znamy. Rzeczowego, miłego, uczynnego. Człowieka z otwartym umysłem i zapałem do realizacji własnych pomysłów. Panie Łukaszu! Jesteśmy z Panem!

    Odpowiedz
  • P
    Prześmiewca

    środa, 3 października, 2018

    Taaa….
    Oczyma wyobraźni widzę brygadę sprzątającą codziennie inną miejscowość gminy…. Uzbrojona w śmieciarkę, łopaty, miotły, kosy i inne wyposażenie do walki z przeważającymi siłami śmieciowego wroga….. Zawsze silna… Zawsze gotowa do działania na nowym odcinku frontu…. Bez względu na warunki atmosferyczne…. Bez względu na porę roku…. To oni – rubish heroes…
    Panie Danielu!
    Kończ Waść, wstydu oszczędź…

    Odpowiedz
  • A
    Afa

    środa, 3 października, 2018

    Pytanie do wszystkich kandydatów czy po po zostaniu burmistrzem w urzędzie nadal będzie pracował Pan Zdzisław Mielczarek?

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    środa, 3 października, 2018

    Najbardziej kompetentny kandydat na burmistrza – Daniel Mituła.

    Odpowiedz
  • F
    Facet

    środa, 3 października, 2018

    „Ala” popieram Cię masz całkowicie rację.

    Odpowiedz
  • DP
    Do przemyślenia

    środa, 3 października, 2018

    Kandydaci zróbcie sobie rachunek sumienia co dobrego zrobiliście dla drugiego człowieka, ile było takich osób. A co zrobiliście dla własnej korzyści jakie macie domy samochody gdzie jedziecie na wakacje a wyborcy popatrzcie na to i kto jest największym cwaniaczkiem o najlepiej wykreowanym fałszywym wizerunku. Odpowiedz nasuwa się sama

    Odpowiedz
  • 1
    106

    środa, 3 października, 2018

    Bardzo podobały mi się pytania pana Błaszczyka do pana Mituły – bardzo konkretne uwidoczniające jak nieudolnie zarządzano w urzędzie – w końcu sam otarł się o pracę tam jako w-ce Burmistrz – jednak -zapewne miał minimalnie inny pogląd na niektóre sprawy i wyleciał z hukiem

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    A ja mam pytanie – Czy wy wyborcy potraficie tylko siedzieć i krytykować? Napiszcie pozytywy nt swoich kandydatów, a nie tylko oczerniacie… Zaproponujcie pomysły, które można zrealizować w naszym mieście, aby żyło nam się lepiej. Niezgoda rujnuje!!!

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    Panie „zorientowany”. A jakie konkretne ma Pan zarzuty w stosunku co do osoby Pana Mituły? Nie włączając tu oczywiście poparcia ze strony Pani Budzik (Bo poparcia mogą być od różnych osób – mniej lub bardziej znanych:) ). Liczę na rzetelną i prawdziwą ocenę dot. pracowitości, kompetentności itp.

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    Popieram Cię 'Ala’ liczy się rzetelna i prawdziwa ocena dotycząca pracowitości, kompetentności itp.
    Pan Daniel udowodnił jako kierownik referatu oświaty, że spełnia powyższe kryteria.
    To jest prawda więc inni nie chcą o tym mówić ponieważ jest to nie wygodne.

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    Panie „Obserwatorze” oraz „wyborco” mało konkretnie odpowiadacie na zadane pytania. Panie „Obserwatorze” a jakie to sukcesy mają pozostali 3 kandydaci:) Proszę opisać.

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    Tak do świadomości – Zajmowane stanowiska to nie sukcesy:) Sukcesem nie jest to, że jest się radnym, vice burmistrzem, czy burmistrzem, ale to co się zrobiło dla społeczności.

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    „obserwator” „wyborco”widzę że uciekacie od odpowiedzi ?????

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    Panie „Obserwatorze” wiem co Pan Mituła zrobił dla społeczności lokalnej – przypomnę Panu:) Postarał się zorganizować dla dzieci ferie zimowe oraz wakacyjne ze wszystkich szkół z terenu Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, aby rodzice nie musieli martwić się co ze swoimi pociechami mają zrobić 🙂 Współorganizuje wydarzenia charytatywne i sportowe 🙂
    Proszę napisać coś o swoim kandydacie.

    Odpowiedz
  • O
    obserwator

    czwartek, 4 października, 2018

    Moim kandydatem jest p. Walczak.
    Ulotkę z posumowaniem jego pracy w ostatnich 4 latach otrzymał pewnie każdy mieszkaniec, zbyt dużo by pisać.

    Odpowiedz
  • O
    Obcy

    czwartek, 4 października, 2018

    Z mituly taki mówca ze szok. Nasz dworzec chce nawet wynieść ponad świat. Posluchajcie sobie ludzie jakie farmazony ten gość chrzani. Ja pier…. marsjanie atakują!!!!!

    Odpowiedz
  • A
    Ala

    czwartek, 4 października, 2018

    Do „Miki” – Pan Walczak też ma za to płacone co robi:) Tylko nasuwa się pytanie czy dobrze to robi:) Pani „Obserwatorze” chciałabym wiedzieć co konkretnego sam zrobił dla mieszkańców naszej społeczności lokalnej – Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. Dwa zdania wystarczą;)

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    do „obserwatora” to co jest w ulotce Pana Walczak to praca powiatu dla całego powiatu a raczej dla miasta Ostrów
    gmina Nowe Skalmierzyce oczywiście zapomniana.
    Masz rację „Ala” domena ludzi słabych – brak argumentów – nawet dwóch zdań

    Odpowiedz
  • W
    wqe

    czwartek, 4 października, 2018

    Czyżby starosta mościł sobie gniazdko przez osobę pana walczaka?

    Odpowiedz
  • O
    obserwator

    czwartek, 4 października, 2018

    Walczak nie jest z mianowania, to MIESZKAŃCY doceniali jego codzienną pomoc, wybierając go trzykrotnie do rady powiatu. Praca dla mieszkańców to przede wszystkim codzienna pomoc, to nie tylko fajerwerki i festyny…

    Odpowiedz
  • M
    megi

    czwartek, 4 października, 2018

    Czysta zawiść tu kimś kieruje

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    do „flak” nie obrażaj ludzi jak nie masz pojęcia co się dzieje w powiecie odnośnie gminy Nowe Skalmierzyce

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    do „obserwatora ” nikogo ni obrażam w porównaniu do Was

    Odpowiedz
  • M
    Marzena

    czwartek, 4 października, 2018

    Hmm.reasumując najlepszy kandydat analizując sytuacje to każdy tylko nie Danielek ze swoim klanem. Zdzichu musial kogoś wystawić bo gdzie będzie pracował jak Boża odejdzie? Do emerytury kilka lat zostalo a kto go zechce przyjąć pod swoje skrzydła? Poza tym 7 lat w oświacie i coś się zmieniło? Bo w szkole do której chodzą moje dzieci dosłownie NIC! może wyksztalcenie ma Daniel nieodpowiednie w końcu zarządzanie nieruchomościami niewiele ma wspólnego z oświatą. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    popieram Cię „obiektywna” widać gołym okiem że przeciwnicy Pana Daniela nie maja argumentów a na prawdę reagują złością

    Odpowiedz
  • GR
    Głos rozsądku

    czwartek, 4 października, 2018

    Przez ostatnie 28 lat wydarzyło się sporo dobrego, a niektórzy żyją tylko ostatnim rokiem. Biorąc pod uwagę ile dobrego jeszcze może się wydarzyć moje ostateczne słowo to głos na Daniela Mitułe.

    Odpowiedz
  • B
    bezpartyjny

    czwartek, 4 października, 2018

    naprawdę prawdziwy głos rozsądku

    Odpowiedz
  • Z
    Zatroskany

    czwartek, 4 października, 2018

    Widzę, że dyskusja przyjęła status konfrontacji , kto gorszy Daniel Mituła czy Łukasz Walczak , głosy Synów Ziemi Skalmierzyckiej ok38 przeciwko pozostałej części gminy ok 28.Proszę pamiętać że w tych wyborach wybieramy burmistrza dla całej gminy a nie tylko dla Skalmierzyc z ościennymi koloniami. Wcześnie napisano że za każdym stoi ktoś a czasami całe aparaty partyjne. Być może przy Mitule zostanie Mielczarek, a co będzie jeśli wygra któryś z pozostałych kandydatów, zaleją nas ( Urząd Gminy) hordy aktywistów z PO , PSL czy PiS-u którzy stracą ciepłe posady po wyborach w innych miejscowościach.Długi wdzięczności trzeba spłacać , utworzą nowe referaty czy zwolnią 30% załogi (mniej lubianej)

    Odpowiedz
  • NS
    Na spokojnie

    piątek, 5 października, 2018

    Długo zastanawiałem się na kogo zagłosuje, po debacie wszystko jasne.Tylko jedna osoba wzięła temat na poważnie i się do tego przygotowała.Jeśli poważnie traktuje debatę to poważnie tez będzie sprawował urząd Burmistrza, był to Pan Mituła. Spontanicznie na luzaka można bynajmniej iść do kawiarni na kawę.Ponadto jeśli widzę w komentarze o swoim kandydacie że jest: uczciwy , przyjacielski, pracowity , zdolny, szczery to bardzo żle świadczy o tym kandydacie , jakby chcemy ukryć coś złego o swoim faworycie, wybielając jego sylwetkę jednocześnie sugerując że pozostałe osoby to złodzieje, podstępne kanalie itp.Pamiętajmy, cnota obroni sie sama bez zbędnych komentarzy.Z komentarzy wynika że sukces naszego Powiatu: szpital, szkoły średnie i drogi to głównie zasługa Pana Walczaka – bzdura.Jest to sukces niewątpliwie i zasługa jednego człowieka w osobie pana Starosty Rajskiego .Obrazowo wygląda to w radzie powiatu tak: Pan Starosta długo długo nic , kupka gno. i pozostali radni.Nie wolno karać dzieci za grzechy rodziców ale nie wolno też przypisywać sobie zasług i dokonań rodziców .Pan Starosta ładnie z grzeczności pisze – moja drużyna- w rzeczywistości każdemu wodzowi potrzebne są szabelki.Naprawdę musimy się racjonalnie zastanowić komu powierzymy stery w naszej Gminie.

    Odpowiedz
  • W
    widz

    piątek, 5 października, 2018

    czy tylko mamy dwóch kandydatów bo do tego ta dyskusja się zaczyna sprowadzać?

    Odpowiedz
  • T
    telewidz

    piątek, 5 października, 2018

    wygra lepszy i tyle na nic wasze dyskusje.

    Odpowiedz
  • D
    Dociekliwy

    piątek, 5 października, 2018

    Ciekawe dlaczego pan sekretarz z tyloma zasługami dla gminy nie startuje?

    Odpowiedz
  • A
    anna

    piątek, 5 października, 2018

    Czy ja dobrze usłyszałam, że p. Mituła zeznaje w sprawie i przeciwko pani burmistrz, która go popiera?

    Odpowiedz
  • P
    Piotrek

    piątek, 5 października, 2018

    Cale dwie godziny oglądałem debate i wg mnie najbardziej merytoryczny z ciekawymi pomyslami byl pan Mitula i pan Gierz. Pokazali ze posiadaja wiedze i skuteczny plan realizacji. Pamietajmy o tym ze osoba ktora bedzie reprezentowala interesy naszej gminy przed partnerami biznesowymi i bedzie bronić nasze interesy nie moze czytac z kartki tego co mu ktos napisze. Ostatnie 60 sekund czyli autoprezentacja kandydatow utwierdzilo mnie w przekonaniu ze pan Gierz przegrywa z panem Mitula. A te dyskusje zapewne dwoch osob z fb sa po prostu nie smaczne. Kazdy ma prawo głosować na kogo chce. A dobra reklama w ulotce wyborczej to nie wszystko. Trzeba czuc temat i wypowiadac sie o nim swobodnie w kontaktach biznesowych. Osoba na stanowisku burmistrza musi byc pewna i zdeterminowana aby skutecznie zarzadzac gmina.

    Odpowiedz
  • S
    sąsiad

    sobota, 6 października, 2018

    Ci którzy próbują reanimować Walczaka są śmieszni . Wielkie podziękowanie dla Proartu za te debaty bo one pokazują kto jest kim . Błaszczyk – zasłońmy zasłonę milczenia zaś Gierz no cóż .Farmazony choć na tle Walczaka i Błaszczyka to orzeł . Ale śmiało można okno otworzyć – nie wyfrunie . Lider bezdyskusyjny – Daniel Mituła . Ma mój głos . Program , pomysł na rozwój . Myślałem że platforma obywatelska znajdzie lepszego kandydata . Szkoda tej kompromitacji Walczaka . Az dziw bierze że on prowadzi ślubne ceremonie . Chyba nikt tego do tej pory nie skontrolował . Przecież on słowa sensownego nie potrafi wydukać .

    Odpowiedz
  • OB
    Obiektywna bis

    sobota, 6 października, 2018

    Nie każdy jest urodzonym mówcą, ale jedna taka już była co pięknie mówić umiała i pięknie się promowała….. a ostatecznie Gmina straciła na wizerunku po tym co ludziom zrobiła.i to dopiero można nazwać wstydem!!!!

    Odpowiedz
  • W
    Wyborca

    sobota, 6 października, 2018

    Program programem. Papier zniesie wszystko. Można było pościemniać. Dla mnie też ważne co ci ludzie zrobili wcześniej i to nie w ostatnim roku….

    Odpowiedz
  • PN
    Przyjaźnie nastawiona

    sobota, 6 października, 2018

    Niech każdy zagłosuje zgodnie ze swoim sumieniem nie obrażając innych kandydatów, każdy z nich ma ciekawy program i niech ludzie wybiorą to co im akurat odpowiada

    Odpowiedz
  • NH
    Nie hejter

    sobota, 6 października, 2018

    Jak czytam niektóre komentarze to mam wrażenie że niektórzy są chyba wynajęci aby je pisać szczególnie zaś ci którzy tak szkalują po co wam to?

    Odpowiedz
  • O
    Obserwatorka

    niedziela, 7 października, 2018

    Niech każdy zadecyduje swoim głosem 21.10

    Odpowiedz
  • ZD
    zniesmaczona dyskusją

    niedziela, 7 października, 2018

    Dlaczego w ludziach jest tyle jadu i tylko czekają na potknięcia innych? Podsumujmy całokształt działalności, człowieczeństwo no i oczywiście pomysły i plany na przyszłość – to się wtedy układa w całość. Nie oceniajmy po 1 zdarzeniu czy na podstawie 1 wrażenia. To takie płytkie i pozorne. Niektórzy zaś kreują tu innych na potworów, nieudaczników czy karierowiczów. Zadajcie sobie trud prześledzenia przeszłości na przestrzeni nie ostatniego półrocza tylko np. 10 lat i dopiero wówczas obiektywnej oceny. Pamiętajcie która krowa dużo ryczy mało mleka daje! I bądźmy dla siebie życzliwsi, to nic nie kosztuje

    Odpowiedz
  • DZD
    Do zniesmaczonej dyskusją

    niedziela, 7 października, 2018

    Przyznaję całkowitą rację może piszmy o kandydatach na burmistrza w sposób właśnie przedstawiony, może piszmy za co ich szanujemy co zrobili, jak według nas pracowali i pracują a w tym momencie co drugi komentarz to hejt, to jest bez sensu.
    Może przekonujmy ludzi dlaczego właśnie ten kandydat wydobywając plusy a nie to z kim trzymają, jak wypadli, jacy są źli i nieudolni.
    Dziękuję

    Odpowiedz
  • 1
    123

    niedziela, 7 października, 2018

    Ja zawsze wierzę w inteligencję naszych mieszkańców . Tak było przez 26 lat . Wierzę ,że i teraz tak będzie . Szkoda czasu na jakieś bezsensowne dywagacje . Mamy swój rozum i nie damy się zmanipulować . Pan Mituła pokazał klasę i poważne podejście do czekających go wyzwań . Pomysł , kreatywność , pasja i ciepło bijące z jego twarzy . A Panowie którzy nagle przestali się identyfikować z partiami politycznymi już na początku są niewiarygodni . Walczak do powiatu z pod szyldu Platformy Obywatelskiej a na zaszczytną funkcje burmistrza jako kandydat z niezależnego komitetu . Błaszczyk do senatu jako aktywista PSL a do gminy jako niezależny . I co na to lokalni działacze PSL-u ? Dlaczego chowacie sztandary partyjne ? Gierz nie zależny ale wiadomo , że z poparciem PIS-u .Jedyny nie uwikłany w politykę to Daniel Mituła .

    Odpowiedz
  • W
    wyborca

    niedziela, 7 października, 2018

    Ja zawsze wierzę w inteligencję naszych mieszkańców . Tak było przez 26 lat . Wierzę ,że i teraz tak będzie . Szkoda czasu na jakieś bezsensowne dywagacje . Mamy swój rozum i nie damy się zmanipulować . Pan Mituła pokazał klasę i poważne podejście do czekających go wyzwań . Pomysł , kreatywność , pasja i ciepło bijące z jego twarzy . A Panowie którzy nagle przestali się identyfikować z partiami politycznymi już na początku są niewiarygodni . Walczak do powiatu z pod szyldu Platformy Obywatelskiej a na zaszczytną funkcje burmistrza jako kandydat z niezależnego komitetu . Błaszczyk do senatu jako aktywista PSL a do gminy jako niezależny . I co na to lokalni działacze PSL-u ? Dlaczego chowacie sztandary partyjne ? Gierz nie zależny ale wiadomo , że z poparciem PIS-u .Jedyny nie uwikłany w politykę to Daniel Mituła .

    Odpowiedz
  • 4
    456

    niedziela, 7 października, 2018

    123 czy wyborca? Ktos tu się miota w podpisach. …

    Odpowiedz
Dołącz do dyskusji
Dodaj swój komentarz